Flors dels Pirineus

Natura - Publicat per nuriatomas @ 23:32

Quan vaig per la muntanya sempre porto una càmera digital compacta, d'aquestes que tenen un macro espectacular. M'agrada fer fotos de tot tipus de plantes, senceres i detalls. També d'insectes, paisatges... La qüestió és que començo a tenir una col·lecció important de flors, sobretot del Pirineu.

Els que em coneixeu sabeu que no fa massa que visc a l'Alt Urgell. La flora mediterrània la domino força però de la pirinenca en sabia molt poc. La primavera passada, un company de feina i bon amic, en Joan Vilana, em va ensenyar gran part del que sé fins ara de flora d'alta muntanya. I ja fa temps que em rondava pel cap compartir les fotos amb gent que les vulgui gaudir. Així que he decidit afegir un àlbum de flors dels Pirineus. De moment només hi ha unes quantes fotografies, les he d'anar reduint, però n'aniré afegint més i amb informació sobre cada una de les plantes.

S'accepta qualsevol tipus de crítica fotogràfica i també podria ser que alguna de les plantes no fos la que jo creia. Benvinguda qualsevol rectificació, és la millor manera d'aprendre!.

A veure si us agraden.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...